Ποιά είναι τα οφέλη της λογοθεραπείας στον αυτισμό;

 

Η λογοθεραπεία παίζει σημαντικό ρόλο στην θεραπεία των ατόμων με αυτισμό. Τα θέματα που χαρακτηρίζουν τα παιδιά με αυτισμό είναι η δυσκολία τους στην επικοινωνία και την κοινωνική αλληλεπίδραση.   Η λογοθεραπεία μπορεί να βελτιώσει συνολικά την επικοινωνία και την ικανότητά του να δημιουργήσει σχέσεις και να γίνει πιο λειτουργικό στην καθημερινότητά του.

Λογοθεραπευτές ξεκινούν να δουλεύουν με τα παιδιά από την νηπιακή ηλικία έως την ενηλικίωσή τους, αλλά για να είναι τα αποτελέσματα επιτυχή καλό είναι να ξεκινά η θεραπεία όσο αμέσως μετά την διάγνωση της διαταραχής.

Το μήνυμα που δίνεται προς τους γονείς που ενδιαφέρονται για την γλωσσική εξέλιξη του παιδιού τους είναι να μην καθυστερούν.   Να μην περιμένουν ότι το παιδί θα πάει στο νηπιαγωγείο και θα ξεπεράσει τις δυσκολίες του. Το σύστημα Υγείας παρέχει στους γονείς τη δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε θεραπευτές ειδικευμένους στον αυτισμό.   Η λογοθεραπευτική παρέμβαση έχει στόχο να μειώσει την απογοήτευση και το άγχος των γονιών και των παιδιών και να οδηγήσει σε ηρεμία και αρμονία στο σπίτι και το σχολείο.

Τα συνήθη προβλήματα που παρουσιάζουν τα άτομα με αυτισμό είναι :

  • Καθόλου ή πολύ περιορισμένη ομιλία
  • Καθυστέρηση στην ομιλία, συγκριτικά με τα τυπικά ορόσημα
  • Δυσκολία να εκφράσει βασικές καθημερινές ανάγκες
  • Φτωχό λεξιλόγιο
  • Δυσκολία να ακολουθήσει εντολές
  • Ηχολαλία ή άστοχη απαντητικότητα
  • Δυσκολία στην απάντηση ερωτήσεων
  • Προσωδία
  • Φτωχή επικοινωνιακή ικανότητα
  • Αδυναμία κατανόηση της σειράς στο διάλογο
  • Δυσκολία στη χρήση αντωνυμιών. Χρήση του γ’ προσώπου
  • Κατανόηση κειμένου
  • Αρθρωτική διαταραχή

Λογοθεραπευτική παρέμβαση στον αυτισμό.

Συγκεκριμένοι λογοθεραπευτικοί στόχοι για το άτομο με αυτισμό συμπεριλαμβάνουν:

  • Πρώιμη επικοινωνιακή ικανότητα
  • Βελτίωση και κατανόηση λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας, να καταλαβαίνει την επικοινωνιακή πρόθεση
  • Έναρξη και πρωτοβουλία διαλόγου, συνομιλίας και αλληλεπίδρασης
  • Πραγματολογία, να γνωρίζει δηλαδή levitra sales uk used τον κατάλληλο χρόνο και τόπο για να επικοινωνήσει.: για παράδειγμα πότε θα πει ‘καλημέρα’
  • Εκμάθηση ομιλίας, cialis ordonnance ou pas ακουστικής και αναγνωστικής ικανότητας
  • Σε περίπτωση μη λεκτικού αυτισμού, τότε γίνεται εκμάθηση ανάλογου μη λεκτικού συστήματος επικοινωνίας (χειρονομίες, εικόνες κλπ)

Για τα παιδιά με αυτισμό που παρακολουθούν το σχολείο, ο λογοθεραπευτής vente cialis en france θα έρθει σε επαφή με τους δασκάλους και τους συμμαθητές ώστε να δείξει τον τρόπο και στρατηγικές επικοινωνίας με το παιδί, ο οποίος θα το βοηθήσει να κοινωνικοποιηθεί και να συμμετέχει καλύτερα. Ενθαρρύνουμε τους γονείς να μοιραστούν τις στρατηγικές αυτές με τα άτομα που έρχονται σε επαφή και φροντίζουν το παιδί.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *