Η κατάκτηση της γραφής από το παιδί είναι μια σημαντική αλλά ταυτόχρονα και πολυσύνθετη διαδικασία. Το να πιάσει το παιδί το μολύβι σωστά (τριποδική λαβή) προυποθέτει σίγουρα επιδεξιότητα δαχτύλων αλλά cialis sans ordonnance forum και αναπτυγμένους μυς στους ώμους και στα χέρια.
Αυτό σημαίνει ότι πριν δώσουμε στο παιδί ένα μολύβι και το πιέσουμε να γράψει σωστά, viagra generique forum rembourse πρέπει πρώτα να το εντάξουμε σε δραστηριότητες που θα δώσουν το ΄΄πράσινο φως΄΄σε αυτό το βήμα.
Τέτοιες ενδεικτικές δραστηριότητες όσον αφορά στην αδρή κίνηση του παιδιού είναι το μπουσούλισμα, το σπρώξιμο, το σκαρφάλωμα, οι δραστηριότητες στο πάτωμα με το παιδί να στηρίζεται στα αντιβράχια (όπως ζωγραφική, παζλ κτλ), ώστε να δυναμώσουν και να γίνουν πιο σταθεροί οι μυς του ώμου και τα χέρια με αποτέλεσμα την πιο σταθερή και ώριμη λαβή του μολυβιού.
Σημαντική προϋπόθεση όμως για την ικανότητα της γραφής είναι και η ανάπτυξη της λεπτής κινητικότητας. Δραστηριότητες που βοηθούν είναι τα παιχνίδια με πλαστελίνη (φτιάχνω κουλουράκια, σαλιγκαράκια, τσιμπάω τηνπλαστελίνη με τα δάχτυλα κτλ), το πιάσιμο αντικειμένων με μανταλάκια, το πέρασμα χαντρών σε κορδόνι, βίδωμα- ξεβίδωμα σε καπάκια, ζωγραφική με δαχτυλομπογιές ή πινέλο κ.α.
Να τονιστεί δε ότι είναι σημαντικό να προηγηθεί η ζωγραφική του παιδιού σε κάθετο επίπεδο πχ καβαλέτο ή πίνακα ώστε να βελτιώσουμε τη σταθερότητα του καρπού.
Τα σταδιακά επιτεύγματα του παιδιού, ανάλογα με το αναπτυξιακό του επίπεδο, μέσα από τις δραστηριότητες (μερικές από τις οποίες προαναφέραμε) οδηγούν ομαλά στην ικανότητα της γραφής.